tsaren!

Hejhallå.
Sitter här och är less på vädret, jag vill ha sommar,
riktig sommar, sol och värme, det skulle vara riktigt
härligt faktiskt!
Under kvällen eller inatt så kollade jag Loverboy,
haha den är trots allt ganska rolig tycker jag faktiskt.
Sen så underhöll jag och Erica varandra till tre, och
ett tag efter det måste jag ha somnat, för nästa gång
jag öppnar ögonen är klockan åtta, och jag tänker typ
'vad fan, detta måste vara ett skämt' haha, men så
var jag vaken ett tag och så lyckades jag somna om,
och så vaknade jag istället halv ett, och sen fick jag
ett glädjande besked, datorn kommer hem, och nu
är den hemma och allt, så ska koppla i den snart och
så får jag se, ska nog även ta och städa mitt rum
snart, och sånt där. Nåväl nu ska jag dra iväg,
ha det bra.


Du skulle ju också kunna säga någonting!


något på hjärtat?
Postat av: Marlene

Tjenare :) Vilken fin bild du lagt in, du passar verkligen i både ljust och mörkt du med! Imorgon ses vi, jag kommer runt 12 tiden och hämtar er. Stor kram

2008-06-27 @ 17:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0