a little bit here & a little bit there

People who are meant to be, always find their ways in the end...


Hallåå!
Imorgon spelar Asplöven, wiho!
Jag måste köpa en biljett till ö, matchen.
och japp läste att dom har en ny ståplatsläktare (?)
Mmm, vi ska typ dra iväg vid ett-tiden sa Sofia iaf, eller
då gick det typ bra, elr ett halv två, haha. Och Jonna sa
nyss att man måste vara typ 4 för att få bra platser, måste
snarare vara där redan idag säkert för att jävla ens ha en
chans o få en skymt, nejmen. okej överdriva men ja, även
fast man har ståplatser så man inte hamnar bakom alla.
Mmm, nu sitter jag här och tar det lugnt, ska ta och börja
fixa mig lite smått nu snart, och sen får jag se vad jag hittar
på under resten av dagen.. (!) Har lust o dra nångång idag
förbi Max och köpa en choco creme, mums...
hejdå!

Ni kan söka era svar
i de böcker som ni har
jag blir aldrig som er


Goodbye my hopeless dream.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0