Aah, I ain't going down like that.

Halloj igen:)
Denna gång sitter jag hemma åtminstone, har slutat tidigare eftersom att våran no-lärare var borta (?) enligt vissa elever iaf, vilket inte stämde, men vi slutade pga vissa saker och vi fick dra hem och plugga istället, mycket viktigt det med, kanske låter stupid att jag bloggar istället, men jag har läst igenom det redan, och ska göra det strax igen, ids inte råplugga heller, då kanske jag glömmer bort allt, får blackout sen under provet imorgon och de är inte bra det, nej oh nej.
Idag har Erica också väglett mig via sina tjurfitta fasoner, jajamen. Jag vill påpeka att min "kära" klasskamrat Tom, är helt fullt ut dum i huvudet, haha, inte vara elak men han är typ blivande pedofil eller någonting åt det hållet iaf, hahaha. Grymmast på att ragga är nog Henkka, eftersom att 'tim' är alldeles för på!
Jo vad mer? Jag har fått en biljett till kvällens match, megasuperduperbra jo! Nu sitter jag och lyssnar på 'deppmusik' nej inte depp, men otroligt bra musik med otroligt sköna texter, går inte att mäta ut dem mot andra låtar, då säger jag bara typ bu blä nej! då menar jag andra låtar jag hört.

Och så hoppas jag så otroligt mycket att det ska gå så bra för Asplöven, hoppas de spelar lika duktigt som igår, för dom gjorde verkligen BRA, FÖR BRA ifrån sig, jösses så bra dom har blivit, men det är ju något man/alla är nöjda över väll? japp, klart man ska vara nöjd, säger bara great success löven! HEJA HEJA!
btw så upptäckte jag att jag var påväg att bli hes imorse, hade nästan tappar min röst och då tänkte jag typ; oh no! shit, måste spara på min röst till kvällens match, så jo jag har försökt, inte så lätt. ska sitta stum tills någonting, en timme eller något iaf, haha. Jag ska orka skrika jo! scream 'til you die.
Nu såg jag att min kära vän Angelica ploppade in mitt i allt, hehe.

Missade Gossip Girl, kommer missa repriset av det ihelg och det är synd, men alltså kunde ju inte missa gårdagens match, och dessutom förlorade jag inget på det, för den matchen var hundra procentigt värd att ses, ja självklart! Och ikväll missar jag Greys, minus men plusplusplus att jag ser A-lags matchen, men då får jag hoppas på att dom bjuder på en riktig kanon match! Igår stod vi på ståplatserna under sista minuterna av matchen och hejade tillsammans med den klacken, skönt fick för en gångs skull skrika ifrån mig riktigt mycket, haha, men det var lite botten, började sakna dem som satt bakom oss tidigare o ropade: IMURI, pölyä täynä. Imuri! Varo Imuri, takana, kohta se imee sisälle! IMURI! och sånt där, jösses vad roligt det var, och den där gubben hade så fettbra röst måste jag säga, nog för att dom andra bakom oss också hade det. Sen ropade han till niskanen eller m.peltonen typ: vanhus! VANHUS KOMPUROI. och: ei se ollu stanin vika, vanhus kompuroi, sen typ: vanhus, rulaattori esille, och: vaihtoon vanhus!
Hursomhelst så orkar jag inte översätta, men jag måste påpeka att det var en riktig grismatch (spelat av örebroarna) jag menar, dom spelade ett så otroligt fult spel, så otroligt fult, tyckte inte alls om deras sätt, det var ett dåligt sätt, ja verkligen.

aaah, jag tror jag är kär i musiken seriöst. <3 jösses, skänker mitt hela hjärta till musiken för tillfället.

fick också ett mycket bra sms av emilia idag, vettiga ord faktiskt.
Det var typ ett citat men ändå, och så fick jag en otroligt fin text av Erica, jajamen <3


+ att jag fick mvg i svenskan,  och det fick jag på förra uppgiften också, så nu undrar jag vad jag får på nästa, blir skojsigt att se det, japp. och eftersom att det var 4 som gjort bäst författarporträtten, såpass bra att man slapp redovisningen om man kände för de, så tänkte jag ba: holy yeah! det var verkligen skönt, en sak mindre att tänka på, jajamen.


Oh, jag undrar vilken tid vi ska dra till kuben? Japp, priserna var otroligt höga tycker jag, men det är värt att punga ut dessa slantar för att se dessa otroligt viktiga matcher, nu gäller de för dem och ja, all lycka med asplöven!


jag skriver rätt mkt hit, o så gnäller jag en hel del också, och så har jag en massa tankar och åsikter om vissa saker och påståenden och så tkr jag vad jag tkr, sen får ni tycka precis vad ni vill, men ja! Och så skriver jag en hel del om ahc, men inget fel med det nej? Läs inte min blogg om det är jobbigt och läsa om detta, goddamn, dom är otroligt bra! Men nu ska jag avrunda och läsa lite religion, ha det bra! <3


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0