Alone with you

Godmorgon! :D
Somsagt är jag ´morgonpigg som bara den, eller ja har vart
rätt morgonpigg nu under lovdagarna, men det är fortfarande inte
mig emot.. Vaknade för ett tag sen, japp och det är ganska så najsigt
väder utomhus, har lust och dra ut eller något, men ska typ fixa mig
lite smått och så ja får jag se vad som sker..
Igår däckade jag sådär ganska tidigt iaf, nejmen tidigt jämfört med tiderna
jag annars brukar gå o lägga mig när det är lov för övrigt. Ja, jag somnade
mitt i allt, på säkert 5 sekunder eller någonting ditåt..
Jag kom även ihåg min dröm, den var helt sjuk alltså öh, en annan bodde
i mitt hus till och börja med, och jag var och hälsade på och sådär det kändes
helt konstigt iaf.. och massa shits hände och sånt där..
Ha det bra!:)


mmm, separating myself.

något på hjärtat?
Postat av: Natalie B

Firar du påsk? varför gör du det?

2008-03-24 @ 11:44:54
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0