Andra bullar om det vore vi!

I don't know what's right or wrong, anyhow I know that those words you said burned a hole right through me.


God kväll, snart är det midnatt.
Väldigt intressant, jag vet. Men fick bara lust att börja det hela med det där.
Jag sitter iaf här, skriver med sötnosarna på msn och njuter av livets goda stunder, okej, minnen av riktigt goda stunder, såna där stunder som.. ja, ifall de vore bakelser skulle jag inte ens våga äta upp dem, de skulle vara alldeles för goda för att bara försvinna in i min mage!

Apropå goda stunder, så finns det även sedan sämre stunder, som skulle bli såna där "misslyckade bakelser" som jag mer än gärna skulle slänga i soppåsen, och sedan försöka om igen, med att få godare lyckade bakelser.. Haha jag vet att jag beskriver det här väldigt intressant, men med tanke på dessa misslyckade bakelser, som inte alls är i närheten lika goda som de som är gjorda av alla goda stunder, så handlar det nog mest om att bli sårad, eller att såra. Jag tror jag drar upp de misslyckade bakelserna eftersom att gårdagen, elr så var det denna dag, i don't care vilket som, var inte så lyckad. Jag blev faktiskt sårad, inte av dessa konstiga ord du kan tänkas sårade mig, utan av helt andra ord.. Som man inte själv inser är helt galna!

Hursomhelst.. Angående det så kom jag att tänka på förhållanden.
Vissa förhållanden är helt superduper näst intill perfekta, det är som två parter svävar på rosa moln osv, ni vet? när man är lyckliga! men sen finns det sådanna som ligger vid sidan om detta, och utvecklas, men kanske mot fel håll t.o.m! Om jag hade en part som undvek mig? På bästa möjliga sätt, på näst intill alla sätt, så skulle jag inte klara av det, jag skulle nog använda mig av soppåstekniken, lämna av på soptippen!
Jag menar, jag vill väll heller inte leva tillsammans med någon som inte vill leva tillsammans med mig (?) Även om den inte erkänner, så inser jag väll? Om en person undviker en så himla mycket, så kan den väll inte vilja leva tillsammans med en, den visar då det inte.. Hursomhelst så har detta inte med mig att göra, för jag går inte igenom detta, men säkert gör någon det, där ute i världen..

Japp, men nu ska jag se framåt i livet, be strong! Tänk på riktigt goda bakelser..
Ni vet, man gör ett misstag, går rakt in i en fälla, men när man väl är där, är det nog bara att se upp mot himlen, och sedan försöka fortsätta! Inget ont, om inget gott kom ur detta.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0