because of you.

God kväll,
jag känner mig ganska så trött just nu.
la mig på soffan för att plugga här tidigare, vips! så somnade jag dit tillsammans med aya, haha.
vaknade senare och så tänkte jag att jag skulle basta eftersom att det är så skönt, oh lovely.
man känner sig sådär ja vet inte riktigt hur jag ska förklara det men iaf, ska nog ta och lägga mig här snart, kommer nog sussa väldigt gott, hoppas jag iaf, hade sådanna problem med att somna förra natten så.
ska kolla en stund på american idol, imorgon är det förresten match, a-laget möter örebro vipers, jajamen.
Så det blir att titta på det, och såklart missar jag Gossip Girl.
Ha det bra iaf, godnatt.'


sweetiepie.

något på hjärtat?
Postat av: Anonym

kika gärna in
på min blogg där du kan läsa om allt mellan himmel och jord ! :)
ha det gött

2008-03-10 @ 21:14:31
Postat av: Anonym

kika gärna in
på min blogg där du kan läsa om allt mellan himmel och jord ! :)
ha det gött

2008-03-10 @ 21:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0