Cherries & red wine

Hej:)
Jag försöker med att fördriva min tid med att sitta här
och skriva i min kära blogg medan hårfärgen verkar...
Annars skulle jag förmodligen tråka ihjäl, känner mig
stel, kan knappt röra mig, så kallt.
Mja snart ska jag tvätta bort färgen, sen får jag ju se hur
resultatet blir.. Mja hoppas de blir någorlunda bra så att jag
slipper färga igen.. Jo Tomppe sku o' färga, han köpte en
najsig färg han!
Och ja vad mer kan jag skriva.. Jo mamma trodde att Gurra
var peddo eller något, haha.Men det är ju inte så konstigt
med tanke på hans 'meddelanden' på msn..
Och ja den killen är helt inne i att börja jaga nå muffeldjur,
lilla gubben, sök vård :)

Jag funderar även på att åka här någongång framöver
tiill Kalix och stanna där hos syster..
Jag saknar I & W, as länge sedan jag såg dem sist..
Jaja, ha det bra! :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0