Come back in time.

Hejhallå:)
Jag har märkt att jag är en väldigt stressig typ, haha ^^,
Jag vill att allt ska hända med detsamma, seriöst.. Jo idag
var jag somsagt till Ica med Sofia, Tomppe & Erica, faktiskt
nice, träffade Nora där och hennes mor, jösses vad brun hon
var. Japp, fast Nora och Emilia åker till Ylläs idag, så ja..

Vi satt där och dog, åt marängswiss, jätte gott måste jag då
säga.. Vad mer? Ja mina parents kom också dit, så då fick dom
köpa hårfärg till mig, japp sen har jag inhandlat ansiktsmasker idag.
Jo förresten påväg hem så hade T damp, okej rättaresagt var det
jag som hade damp, men jag höll på o reta hnm, så putta han  mig
men eftersom att jag bara flyttade mig åt sidan kom han igen ba:
men vadfan, o putta mig, ja haha då fick jag jälva utbroot, brukar inte
få det men ja! Haha kul var det, och mär T jagade S såg det jävligt
sjukt ut, kmr nog aldrig glömma synen. Och så delade jag och T
på en (b) nog för att S och smakade lite men det var så gott, när man
gick där ute i solskenet och oooh vad världen kändes härligt just då.

Så det blir att färga håret idag förhoppningsvist, tvingade S o färga
mitt hår ifall inte Mam gör det åt mig. Fast jag ska övertala, och helst
vill jag att det ska ske på en gång, men nej aldrig ;/
Sen ska jag lägga en ansiktsmask och bara chilla :') Hejdå.


P.S I ADORE YOU!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0