CONFUSED!

Hej jag har läst lite till biologin men det känns helt.. vet inte
riktigt vad jag ska säga.. det är så mycket vi ska läsa och jag vet inte.
Har ju på sätt och vis fördelat det men ändå, det blir jätte mycket för min
otroligt tröga hjärna. Nog för att jag har börjar haja en del iaf, vilket är rätt
så positivt tycker jag ju..

Haha jag är dessutom dum, trög ja vad ska jag säga? Jag fattar inte så
mycket, när de gäller anra saker. Jag var dum nyss och fattade inte vad
St menade. Haha.

Ska dra på en stund till kuben och glo b-juns match, ha det bra =)
pusstjohej..

något på hjärtat?
Postat av: Lisa

Usch, jobbigt att plugga. Har själv fått plugga idag, har matteprov på ekvationer imorrn. ;P

2008-03-18 @ 21:46:53
URL: http://Lisza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0