Du kan läsa

Oh boy! you don't know how lovely you are ;*
Egentligen så är han bara alldeles för sweet för denna jord, och
dess galenpannor till invånare. En klart stjärna, oh helt lugnt.
Sorry.

Dagens humör: Gott humör.
Dagens mående: Jag mår mycket bättre (y) andas igen, haha.
Dagens borde: Sluta tänka på dom där, haha.
Dagens frisyr: Ruffs typ, help me!
Dagens klädsel: Myskläder just nu.
Dagens planer: Kolla någon mysig film o så ska jag nog sova.
Dagens materiella vill ha: En gravid nalle.
Dagens längtan: sommarlovet, o tills jag fyller.. hm,24
Dagens fundering: Japp, har inge vettigt svar.
Dagens beroende: Beroende.. mat!
Dagens tråkigaste: Vet ej riktigt.
Dagens roligaste:  Min vinst, din förlust.
Dagens middag: pååååskmidda
Dagens låt: You got me

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0