Efterhängsen gummibåt

Jösses, om jag skulle försöka se en likhet mellan mig och något djur
skulle jag nog mest likna Sengångaren eller Gamen.
Men saken är den att t.o.m Sengångaren har högre IQ än vad jag har.
Jag lovar att hjärnkapaciteten står betydligt högre än min, jag menar..
det känns precis som om utomjordiska småkryp tagit över min hjärna
och styr mitt liv helt och hållet, det märks nog.

Min hund är även någorlunda smartare än jag, eller helt enkelt är jag
för dum för att vara en smart varelse på jorden.. Eller jag ska egentligen
vara en smart varelse, dvs människan är ju så otroligt smart.. Men nej
jag är istället dum och använder inte min 'makt' över min hund på något
sätt. T.ex så snor hon platsen i hela soffan, medan hon skulle kunna
maka på sig en bit så jag ska få plats, men jag tränger in mig i ett hörn
där jag ska läsa.. Så obekvämt men allt för att varelsen bredvid mig ska
få det så bekvämt. Aya skulle kunna vara importerad från Pluto.
Men vadå, ja vi smarta varelser är ju också så smarta så vi låter andra
få det bekvämt, för det är smart av oss.
Alltså vi människor är ju typ de enda däggdjuren också på jorden som
vet om att vi ska dö, men som vägrar o acceptera sanningen, när vi
har sanningen mitt framför näsan på oss. Japp!

Så kvällen ska ägnas framför en mysig film, med förhoppningsvis nå
heta hunkar, så jag kan sluta tänka på dom där snyggingarna idag ^^,
Och jag längtar tills Nora & Emilia kommer hem och ja more..
Nu ska jag kila, ha det bra:)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0