förrymd psykfånge eller basil mus?

god dag mina kära  läsare!
idag vaknade jag redan vid elva tiden, om inte så vaknade jag t.o.m före elva.
egentligen hade jag kunnat somna om och säkert sova mycket längre men jag tänkte att det var dags att stiga upp när jag såg solstrålarna som kikade in i mitt rum från sidorna av mina rullagardiner, jag hade kunnat tro att det var sommar om jag nu inte visste ifall det fanns snö eller ej.
det var faktiskt jätte fint väder, och det var bara några minus grader, inte alls farligt, däremot skönt.
jag steg upp och fann mig vara helt ensam, min kära vovve var också borta så jag kunde inte ta med mig henne ut, såklart var hon redan ute på en promenad.
jag har suttit här, fixat mig och sånt där, och efter att min hund hade vilat sig ett bra tag tog jag ut henne på en till promenad, men det skadar inte, hon älskar det och hon är ung, pigg osv så hon pallar, hon borde ännu få gå på en till promenix här senare, och jag tror nog jag ska ta med henne på en.
när vi for ut och gick var det sådär lagomt bra väder, solen sken osv, det var inte ens kallt, elr jo om kinderna, fast det var sådär skönt, man njuter ju av att vara ute.
anton kom emot med skotern, måste då säga att jag nästan avgudar hans skoter, den är så snygg så det inte är sant, haha, typ kärlek när man ser den.
Hursomhelst, tog jag några foton där ute, ska nog kanske ta och pallra mig ut på bakgården med aya en liten stund, busa med henne, för det tkr ju hon såklart om, får vänta en stund eftersom att hon verkar vara irriterad just nu, hon rensar bort isklimpar från tassarna så, haha så söt hon är.
imorgon ska jag nog på marknaden med sofia, det ska bli skoj, hoppas hon hänger med mig.

apropå att hänga med och att hoppas. så finns det vissa saker man inte hoppas händer, haha, igår hade jag en alldeles utmärkt rolig diskussion med elias om stalkers..
det bästa av allt var nog den hela kommentaren, elr how to loose a guy repliken: fuck off, i'm a heretic motherfucker! det var en vacker replik. och däremot så var hans stalker höjdpunkten, alltså höjden av vadå? dumhet eller någonting, haha. för hon var helt mad, hur mkt han än dissade henne så slutade hon aldrig skriva, då skrev hon bara att han inte var social, alltså ibland är sånt där as skoj!
precis som en 'förrymd psykfånge'! hahaha. sen så pratade jag med lite folks i tel, med båda s:arna.
ruggi sötnosarna båda två, iaf, sofia var ganska skojsig o prata med, de är hon iofs alltid, o iofs inte för att jag menar att mitt andra samtal var tråkigt, nej tvärtom! men ja, ni hajar? sofia har coola saker o säga typ: tänk om lle bodde bredvid mig, eller framför mig! HAHAHA såna söta drömmar!
ska nog ta och äta middag o bege mig ut på bakgården med min sötnos till hund, ha det bra.
massor med kärlek!


aaaaaah! i really love these times, i really enjoy to hear you voice.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0