hej, jag raggar på dig.

HEJSAN! jag kom och tänka på något helt plötsligt...


Japp, och jo just ja..
dinsko har öppnat webshopen som jag kom och tänka på nu, och det finns söta skor där..
Men alltså aow, jag vill ha ett par speciella tygskor som inte finns där, men jag ska typ
leta efter sådanna någonstans sen eller nå..

Det känns lite svårt o läsa vi har typ 10000 sidor och läsa till
biologi provet och det känns sådär jättejättejätte mycket, ska snart lägga mig ner och
läsa igenom allt typ, inte helt allt. ska dela upp de och sådär.
En annan sak.. Jag vill ha ett armband, det är sådär sött och allt.. Ja om jag nångång
inhandlar så ska jag nog visa hurdann, den är söt.. men sen sku jag också vilja ha
ett annat armband, med ett budskap.. dom är söta :)

Hursomhelst funderar jag på att inhandla en klocka, o vill ha med läder osv...
Så då har jag spanat in denna.

image63

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0