He's handsome!

Yep, det är han.
Oh boy, you don't know how lovely you are:)
Helt megasöt, en stjärna helt enkelt, vad kan jag säga?
Nja jag undrar hur jorden orkar bära sådanna sötnosar?
Alltså visst, man säger ju att "gud" skapade människan, om
vi nu skulle tro på det skulle jag tippa på att han/hon var på
ett väldigt bra humör den dagen denna sötnos skapades, för
ja, han blev ju nästintill perfekt, oh jösses. För att inte tala om
den dagen 'jag skapades' oh no, en dålig dag va, HAHA xD
ja hursomhelst.. mitt hjärta får fortsätta med att slå volter varenda
gång jag ser elr hör honom, ett tecken på att mitt hjärta blir
uppdaterad hela tiden med information, haha. Oh, fast ibland är
det jobbigt när den slår volter 5x5099 ggr på en dag!
Japp känns som om hjärtat ibland hoppar ner från ett höghus
och faller pladask på marken, chocktillstånd.. Men sen kommer
dom där djävlarna, ambulansmännen och för iväg mitt hjärta till
sjukan och reparerar chocktillståndet och jag återfår medvetandet
om verkligheten efter att jag suttit och fantiserat om en strand någonstans
i mellanvästern elr något? hmmm, sötnos.
ha det bra:) hejdå.


i miss your laugh

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0