Hes or his

Gunnar kan inte stava till his, han stavar hes, precis vad jag är!
mansikka dampar, han tror att jag skolkar men nej, jag sitter på plugget som vanligt och stör gunnar, med att läsa högläsning! Ja det är ganska skoj, Kristoffer kommenterade just att jag hälsade på första hej:et! Otroligt så döv man kan vara ibland, haha. Gunnar är kåt i min jacka, vet att det är lite perverst, men jaa-a sådan gunnar, sådan galning.

har lämnat in engelskauppgifterna till Ewa, äntligen är det överstökat! Imorgon ska jag lämna in svenska recensionerna, ska bara läsa igenom alltihopa! Gårdagens match var alldeles för bra, och jag tycker synd om snyggingen, Abbe. Nåja, snart är dom upp på benen igen, undrar vad det var med Ville förresten, nåja, man undrar ju en hel del. Hade prov i religion de gick helt bra, glömde bort en sak iaf, men aaah, hoppas hoppas allt gick finemang! Idag ska jag börja med att plugga till det stora biologi provet som vi har nästa torsdag!

Kristoffer sitter där och gnäller, och Gunnar härjar runt här. Han verkligen älskar min blogg.


Nu ska Gunnar skriva ett litet meddelande:
Nu äre såhär att Malin borde skaffa ett jefla liv. Hennes sociala kompetens är under medel, långt under medel, då menar jag under skogsmus medel. Hon skriver en blogg som kanske 3 personer läser. Och tror att många läser den och TROR att NÅN bryr sig om hennes lilla tillvaro här i livet, men snart kommer hon uppnå Nirvana och flyga iväg som den STRYPARE hon är. Men somsagt är jag en av dem som läser hennes otroligt intressanta blogg, ni kanske tycker jag är smått galen, men den är bäst och jag vet att ni tycker det med, så fortsätt läs, hon publicerar de mest intressanta inläggen! Annars hade ju inte jag heller ödslat min tid på att skriva blogg ifall de inte sku innebära att ha ett riktigt bra liv! You know you love me XOXO / + Gunnar

Nu ska jag avrunda, vi höres, pusshejdå :)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0