Hmmm, underbart då.

Asplöven föll än en gång, och nu mot Huddinge..
På onsdag är det hemmamatch, yippi-yey-a-oooh!


Jag vaknade jätte tidigt, förvånansvärt tidigt idag faktiskt..
Mmm, vet ni vad jag gjorde.. Jo jag åkte ut till Saarijärvi mm,
eller först på morgonen så ja det var ju tidigt och så hm, steg
jag upp typ halv 9 eller något tidigare, japp mina föräldrar var
borta i affären eller nå, mmm, fixade mig och läste min bok..
Sen sen sen, åkte vi och Aya med såklart, hon är så gosig och
så trög.. den idiotiska sötjäveln.
Jag fotograferade i massor och lyssnade på musik och kärade
allmänt ner mig i naturen, haha och i min hund. Busade med henne
där som fan, jo jag pimplade, ruggi cool nejmen, det var skoj,
eller inte, iaf så sprang Aya runt med små firrar i munnen hela
tiden hon var helt knäpp, helt kokko med dom där firrarna, alltså
söt och ja allt. Sen kom min släkting dit, japp.

Mm det var helt lovely väder efter ett tag också.  Och jag tror faktiskt
jag såg dom där snyggingarna på skotrarna igen, jappp. Mmm
mums.. Ja på morgonen tänkte jag ringa o fråga S om hon skulle med
eller tänkte o tänkte jo, men för hon har haft lust o dra o pimpla den
jäveln, nejmen alltså klockan var bara barnet.. så jag lät bli och tänkte
att jag frågar henne om hon hänkar på nu någon dag ;--D Japp och vet
ni vad? Jag är också dum av mig, jag borde låsas in i en cell tillsammans
med femtusen fungerande telefonen så jag fick kämpa för att svara..
För det är såhär igår, ville jag ha samtal ville prata i telefon och allt (a)
och ja vadfan, jag har haft på ljudslös trögskalle, inatt alltså, och när
jag vaknat o allt på morgonen o tar upp min mobil sen senare så inser
jag att jag hade typ ett missat samtal eller två, väldigt bra malin.
Du borde drunkna i ett hav av mobiler, så jag skulle bli påmind om att
det är värt o svara och absolut inte ha på ljudslöst när man vill prata i
telefon, smartass jag är.

Alltså åh, om jag ska komma ihåg sådant så är det troligare att kungen
kommer och biter mig i örat eller någonting inatt.


Mm men iaf, så nu vet ni det jag är trög och jag ville ju så gärna prata
i telefon för det är helt lovely ibland, eller ja beror ju såklart på med vem
man pratar med iofs, ibland är det helt galet idiotiskt dumt och prata med
någon.. Gunnar är iaf störd, han busringde tidigare under kvällen till mig.
Mmm, säger att jag ska hämta ut nå paket fr posten, sen säger han att
han ska ringa till s och be hnm hämta ut mitt paket, jösses.
Jo vad mer, kom hem nångång idag och ja, åt middag typ kycklignå med
ris och sallad o jaaaa, med pesto muuuuums vad gottttt -v-
Iaf, han är söt och åhhh, -.- jag är sur för att jag är så osmart hahaha.
Jag tror marsianerna varit hemma hos mig och rövat bort min hjärna inatt.
Ja, nu ska jag kila iväg igen, ha det bra alla människor:)


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0