i want to change everything.

Your words make me whole again, please stay!

God dag mina kära läsare!
Tidigare idag fick jag nå ryck och fick lust att städa när jag kom fram till hur stökigt det var i mitt rum, eller egentligen var det inte sådär jätte stökigt, men lite. Så jag ägnade mig med att först städa rummet, så att inga saker var utspridda runt där, sen när jag städat det osv, så började jag med att göra om lite i garderoben, eller i mina skåp, men gjorde inte om så mycket, nog om det. Efter det rensade jag ett annat skåp, dock inget klädskåp utan ett skåp där jag har lite vadsomhelst, och nu är det bättre, rensade samt korgarna var jag har vadsomhelst och en av dem är typ tom nu, haha. Duktigt!
Sen så fixade jag min hylla där jag har filmer, boxar, spel m.m
Eftersom en av dom där hyllorna var tom så bestämde jag mig för att placera några pocketböcker dit, det kunde väll ändå inte skada det heller, sagt och gjort, och det gick bra och lägga dem dit.
Sen när jag städat klart gick gack till köket och insåg att klockan redan var strax över fyra, men ingen var hemma, förstod riktigt inte vars någon kunde vara, hursomhelst lät det som om någon kom hem, men när jag gick för att se efter så var det tomt! Jag insåg att jag glömt att ta mina kalktabletter o vitaminerna, så det fick ske snarast!
Sen plattade jag mitt hår och sånt där, fixade mig ite osv. och sedan tog jag mackor för att mätta min mage lite, eftersom att ingen var hemma, så var middagen inte klar. Nu har jag städat och det, skönt! Nu slipper jag rensa på ett tag iaf! Det enda är nog att utöka klädskåpet! Ha det bra, med kärlek!


sweeeto.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0