In places no one would find.

aaah, sista lov dagen!
jag blir tokig här, imorgon ska jag göra lite stuffs.
måste dock göra klart lite skoluppgifter nu under denna vecka + att jag måste börja med att plugga till so och no. javisst, vad mer har jag och säga?
- jo! jag vill flytta! bort, bort, bort härifrån, till typ luleå eller någonstans.
it didn't mean a thing, but it could've been so right.
alltså skriver lite med e och då får man bara mer lust att flytta till luleå, sådär hippt.
någonstans det skulle vara skoj och bo, de sku vara i sthlm eller göteborg, jo jag funderar samtidigt på att nångång åka iväg en vecka eller så till gbg, bara prata med föräldrarna o fråga linda om jag sku få bo hos henne den stunden för jag saknar henne, det är alldels för tok för länge sedan jag träffade henne.
nå ja, här framöver har jag en hel del framför mig iaf, mycket skojsigt, men ändå.. jag vill flytta!
finns en massa bra här, som vänner o familj osv, men jösses, haha jag ångrar mig så fruktansvärt mkt för en sak, jag kan inte ta det tillbaka nej, och kan dock heller inte spola tillbaka tiden nej. vad ska jag göra?
jag blir tokig, haha.

I shouldn't feel this way no! nejnejnej, bara för fel och göra det, vad tog det åt mig? vad tänkte jag egentligen på från första början, jag skulle ju ändå inte, elr trodde inte det sku gå så snabbt, haha.



Jösses, en dag får vi åtminstone veta hur allt egentligen ligger till, jajamen.
fast mjo ibland önskar jag ju att det vore lite lättare med vissa saker, men nej, du är den enda som inte kan förstå det, allt kunde vara så mkt lättare om du gjorde det. Hejdå.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0