Insisterar

Mmm, en kvinna på Max kom dammsugandes där inne när vi satt där, haha.
Av någon anledning fick dammusugaren mig och tänka på teletubbies, mja
nog för att hela jävla max ser ut som deras hem men iaf, jo hon råkade dammsuga
mattan, eller mattan sögs in i dammsugaren rättaresagt, såg komiskt ut när alla
runtomkring skratta, för det var ju skojsigt!
p.s hockey idag!
Ska nog ta och kila iväg från datan på en liten stund, imorgon innan matchen måste
jag eller måste och måste men jag ska typ 'storstäda' haha vilket jag nu kallar det
mitt rum. Och ja, ska försöka hitta på något, typ sitta och sura eller nå -.- vettigt.
Mmm, nås även på min mobil för att jag inte ska vara lika trög som sist iaf och ha
ljuslöst osvosv, och mobilen åt h-vete, maha maha. Dessutom har matti fått en
beundrare från falkenberg ;--) Vem vet vem det är, kanske ngn porrig typ..
O hon tkr jag ska ägna mer tid åt bdb, har tänkt ladda upp bilder men måste lägga in
en massa bilder först på datan, har ej orkat riktigt för jag har ändå inte gillat bdb's
nya 'design' haha, nejmen tkr inte om bdb så när jag vänjer mig så jo (y)

Oh! I miss your voice! ;*

något på hjärtat?
Postat av: matti

men usch, det kanske är värsta gamlingen`? ;o nu blir jag ju rädd. vad ville han egentligen? ;s åhnej.Jag tycker inte heller om nya bdb men har typ vant mig nu :>

2008-03-26 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0