Is it me, is it you?

Lady Ginevra

I wanted to say, that I wanted to spend all of these days with you, not
without you.. But I could'nt, not when I knew how you wanted spend your
own life. oh boy, sometime's it makes it harder for me to stand for what I feel.


Namn: Malin
Smeknamn: Mallo, mallanballan, bob-malin
Födelsedag: 21 April, 1992
Bor: Haparanda
Arbete: Hömm, skola!


FAVORIT..
Färg: Svart, grå, vit!
Plats: Usa, Thailand!
Fordon: A big car
Film: Hajar som hajar (!)
Djur: hund!
Affär: njaa, olika.
Serie: One Tree Hill & Gossip Girl
Café: Mjaa, vet inte riktigt ;--)
Skor: Oh, olika.

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: meh -.- klart!
Gnälla: Mja, för det mesta, är en gnällspik
Skrika: Aah, på matcher.
Sova: Men vad tror ni?
Drömma mardrömmar: inte så ofta iaf
Försöka vara annorlunda: man är sig self.
Klä dig i svart: AAAAAH (L)
Ha sex: 24/7 med joonp, nejmen.
Hata folk: nja ogilla kanske ja (!)
Lita på folk: aa, på mina vänner + family osv JA!

NÄR..
Åt du senast: öö, ett tag sen.
Läste du en bok senast:  igår
Var du på konsert senast: haha, typ markus
Köpte du något senast: igår, karra o massa pannband o sånt :D
Kysste du någon senast: ett bra tag sedan nu iaf. räknas aya? (a)
Svor du senast: idag! kan inte vara utan o svära =o
Sjöng du senast: idag
Klagade du senast: aaah, idag =o 
Är det sommar: Alldeles snart får man hoppas, nejmen om 2 months?

VEM..
Saknar du: ronja, min bror, sis+family o ja ngn (!)
Rörde dig sist: aya, hon rörde mig med nosen va! före det så n (?) elr pilla
Kysste dig sist: mjaaru, who? not proud nejmen orkar ej dra upp namn.
Gjorde dig riktigt glad senast:  HEHEHEHE, aaah :$ deru, de var typ iaf 'idag'
Fick du sms från senast: Erica elr Tia :)))


HAR DU..
För många vänner: lagom :)
Tvångstankar: HAHAHA, om jag har, aaa!
Någon annan psykisk sjukdom: Mjo, de sku man ju kunna säga (a) haha
Färgat håret: mjo alldeles för många ggr, man ångrar ju sig.
Brutit några ben: några
Några piercings: naveln, läppen o i öronen, men ska nog ta bort ngn (?) 
Egen dator: jag har en som jag aldrig förmår mig o använda, väntarpå laptopen.
Gjort bort dig rejält: aa, rejält riktigt rejält så för några år sedan ja (!!!!)
Bra självförtroende: nej, men dugligt alltså överlever mig själv helt lugnt :))
Kysst någon: joooorå.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Aaa
Varit kär: jooo
Dumpat någon: mmm, usch dumpat låter ju dumt ='D
Blivit dumpad: aaa, i diket. nejmen jo.

HUR..
Går du: haha, omg vilken fråga, som en stel babian?
Svarar du i telefonen: hallå, hej, malin, osvosv.
Fördriver du tiden: vid datorn, med vänner, tv elr nå.
Mycket pengar har du: så jag klarar mig fint, brava!
Tjänar du pengar: mmm, gör hemliga sysslor, neeerå.
Bäddar du sängen: Ibland.
Ofta diskar du: aldrig.
Ofta städar du: Så ofta som det behövs:D
Många stör du dig på: typ tobbe o m.fl HAHA x'D
Ofta träffar du din familj: ma parents everyday, syskon för sällan =/
Mycket äter du: jaaru, mkt :) mat in my <3 forever, nejmen.

ÄR DU..
Förstående: AAAAH! naj, nejmen beror på, ganska ibland
(beror på om jag ens vill förstå mig på någon/något!)
Öppensinnad: Njae.
Arrogant: Händer
Osäker: Händer det med
Intressant: Extremt, not.
Hungrig: Nej
Smart: fyfan så smart jag är.
Barnslig: seriöst det varier, är som en berg&dalbana =o
Liten: Nja, läng så är jag varken kort elr lång.
Rolig: höhö ibland ibland inte, skrattar åt mig själv iaf. haha
Pratglad: mjoo, jobbigt ibland önskar ngn kunde stoppa de en stund.
Hälsosam: Njeeej
Blyg: Inte så värst, är ganska framfusig av mig ;s
Lätt uttråkad: jo, för lätt
Arg: arg o arg mer irriterad =o rätt ofta.
Ledsen: mja lite smått ledsen och ja, hmmm.
Glad: alltså finns höjdpunkter då jag blir hur glad som helst (!) tack vare er.
Pålitlig: aa, eller jag pratar ju inte heller med såna som jag inte känner såja
Laglig: Ne, bryter mot lagen hela tiden
Filosofisk: En riktigt filosofisk typ.
Svår: jao, krånglig varelse jaaaaa. försök förstå dig på mig va.
Positiv: jaaa, ser mer positivt på saker än negativt (!) för positiv ibland ;/
Lätt att förföra: Oh, kanske när de kmr till en person som ja, äsch vet ej.
Bra på att ge komplimanger: Om sådanna behövs så ja
Bra på att få komplimanger: Nja olika :)


VÄLJ
Katt eller hund: Hund.
Vit eller svart: pucko, mina favvofärger!
Varmt eller kallt: Varmt lätt.
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: kyssar  
Telefon eller internet: Internet o telefon
Musik eller tystnad: musik, finns inget bättre typ.
Bok eller film:  film/bok sprolla elr mja helst film nog vet ej :'D
Leva eller dö: öh hade jag viljat dö hade jag varit död, så LEVA!
Tjejer eller killar: killar när det kommer till kärleksparten, o näre gäller
vänskap så tjejer och killar! :))))


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0