It's my time...

Godmorgon:)

Aktiv typ dygnet runt, haha.
Ja, idag har vi friluftsdag i skolan, hade faktiskt tänkt att stanna hemma
eftersom att jag haft så ont  i halsen och i örat, nog för att jag ännu har det,
fast inte lika mycket.. Jag har tagit typ en värktablett och så har jag ju hals-
tabletterna så det hjälper åtminstone, sen är det bara skola imorgon ännu
och då slutar vi ju redan vid lunch så.
Hursomhelst, jag hade ingen aning om att vi hade sovmorgon idag, eller jag
har ju hört det men hade glömt bort det totalt så här steg man upp tidigt, och
så får man veta att vi först ska till Riekkola vid 9. Japp, så jag ska nog ta och
promenera dit med Nora.  Nåja, idag ska jag nog plugga sen efter skolan och
sånt där, ha det bra:)

Japp, du dissar bäst.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0