It's too late!

Godmorgon allt folk:)
Eller vad jag nu ska säga,  idag har jag tagit sovmorgon, nejmen nog har jag
haft sovmorgon nu varenda dag men jag har vaknat tidigt av någon anledning (?)
Idag är typ den enda dag då jag lyckades sova riktigt länge och det var skönt
som bara den, fast det beror väll på att jag också måste ha somnat ganska sent.
Mm, för igår kväll hade jag as tråkigt så jag bestämde mig först för att glo film
och sådär, så när jag var som mest off och funderade över vad jag skulle göra
så ringde de, eller ja, fast jag ringde iofs upp, mm sen har jag typ pratat i telefon
ett bra tag tills sent på natten iaf, vet inte alls vad klockan var? Hade faktiskt noll
koll, så när jag vaknade en gång under morgonen så kände jag mig väldigt seg i
hela kroppen så lyckades jag somna om, underbart!
Idag får jag se vad jag ska hitta på, ska nog ta och ringa Nora snart och höra med
henne om vi skulle hitta på någonting idag eller imorgon (?) För ja på lördag har
ju Asplöven match, iofs är det redan tre men ändå. Nåja nå vi får väll se vad som
händer. Och ja, M kommer hem på söndag eller måndag fr norge, eller ja från
sthlm iofs (!) och det är skojsigt! FAst mja skolan börjar ju på Måndag fast det känns
härligt o veta att vi får sommarlov snart så ja, nog pallar man av det här:)

Ha det bra, hejdå.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0