I've got feelings for you

Helloo:)
Åt nyss middag, en lite sen en också, och det var mega gott,
mmmm,mums! Jag håller på och spricka, eller sprängas eller
något åt det hållet. Om en och en halv timme ska Erica hämta
R, och sen ska vi dra till Max ;--) wiho!
I'm trying not to think about you, but I've found it hard to quit.
Mmm nu ska jag ta det lugnt, kollade förresten på O.C här nyss,
länge sedan jag såg nå avsnitt och ja man saknar O.C & jag tkr
det är tråkigt att det tog slut, japp och ja. Och det var helt weird och
se Marissa där, mm allt det där när hon blivit avstängd och ja ni
vet som har glott in O.C! Undrar även hur Sofia mår och ifall hon ska
dra med oss ikväll, och jag tänker f-n köpa mig en choco creme
annars lär jag inte överleva min dag, kommer förmodligen bli
lika beroende av det som av pesto, vilket betyder att jag måste
ränna i stan under hela mitt liv, varje dag typ nejmen ofta för att
få det, eller cappuccino ;--) vilket som, mm.
So long my luckless romance, my back is turned on you.
Herregud vad söt du måste vara, men japp ö vet ni vad (?) alltså
jag är ganska såhär, vet inte riktigt vad jag ska säga (!) tänker lite
för mycket ibland, men jag kom ju fram till som jag skrev med Sofia
igår att jag inte ska fästa mig i en alltför mycket, för det finns ju sååå
otroligt många firrar i havet, ska nog dra och snorkla någon dag.
Nejmen helst seriöst om man är chanslös, skulle vara eller ja så är
det bäst och inte vara alltför fäst, och jag försöker verkligen att inte
tänka på dig sådär, men ändå kunna vara sådär vän och ja, lite svårt.
Men alltså för du är ju ändå så bra! :')
Herregud jag blir galen vet inte riktigt vad jag ska göra, men ö jag har
åtminstone 'sagt' och så så att den där ena vet om det, så jag känner
mig inte helt sådär feg och idiotisk och så, men ändå lite idiotisk för att
jag sag det för jag ångrar verkligen det ibland, för det oh vet inte vad..
Hursomhelst så är han en najsig varelse.
Och vad mer.. Jo Nora är hemma, och Emilia med så japp nu blir det
och lägga upp lite planer inför de kommande dagarna, hejdå!:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0