let me fall even if I hit the ground.

Halloj :)
Kom nyss från skolan, hade en lång fredag idag, vilket innbär so.
Ja, men jag satt där med Emilia och jobbade lite och så, gick ganska snabbt så man fick
dra lite tidigare och det var skönt, kände mig så trött i skolan osv, usch vad jobbigt. Men när jag promenerade hem från skolan så kände jag mig direkt mycket piggare, solen skiner så underbart, värdet är typ helt perfa för tillfället!
Ska nog bege mig ut om en liten stund med min vovvsing, vill ha frisk luft och det var skönt väder och ja, haha.

En bra nyhet i mina öron är att dom ändrar vårat schema efter påsklovet, vilket innbär att vi slutar två istället för tre.. men om vi jobbar med so till tre, eller kvart i om vi nu är klara då (under onsdagen) så ser fredagarna mycket ljusare ut i framtiden, så de blir självstudering och hoppas att det fungerar.
Jag vill också påpeka att jag är less, usch det här är jobbigt vet inte riktigt vad jag ska ta mig till? Jösses, jag önskar fortfarande att jag kunde knyckla ihop dig till en liten boll, som med en papperbit och slänga iväg dig för att aldrig nåmer få en skymt av pappret, för att aldrig mer behöva påminnas om någonting, javisst..
Men ha det bra, aaaahr! Pusshej!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0