Make it last forever.

Stay away from me now.

God kväll!
Idag har jag vart tillsammans med Tomppe, Sofia, Li, Erica & Vincent vid strandbacken.
Men det var åt tjotahejsan kallt där, jag och Erica höll på att dö, och så ö? vad mer. Jo det var sådär ganska king när vi skulle ringa till s.l, så pratade tomppe med hnm typ, så kom det från min telefon typ "välkommen till röstbrevlådan" ja, och så blev det hela försöket helt misslyckat, inte för att ni skulle förstå  något om det jag menar med detta, förutom dem som var med mig förstås.

Och så drog vi iväg till jourlivs, satt där och chillade, köpte lite karkki, småkarkki och sånadär onyttigheter, nami nami. Haha, sen så fixade Tomppe en dejt till Erica med pojken F! Ganska så gulligt, måååw. Och det var faktuskt tur eller bra att han gjorde det, tycker man ju!
Egentligen kan man bara ta det som en tjänst, för att gottgöra Erica, elr som en present nu när hon är hemma igen, haha. För det gjorde väll henne glad. Så nu vet ni, Erica har en dejt!
Sen så ringde vi lite parents osv, Tomppe och Vincent åkte iväg först av alla, sen kom Lis papps, Turbo Lizz ( Jag fick höra historien om varför hon kallas för det ) och hämtade henne. Vi fick ju vänta eftersom att mamma hade glömskat sig lite, nejmen vart lite glömsk, haha så hon skyllde NÄSTAN på mig!
Hursomhelst, så stod vi där utanför jala och glodde på såna där stuffs, så sa Sofia något alldeles roligt just när D och J gick förbi oss, ganska så sött! HAHA, och roligt, jajamen!

DADAM! OH, he just smiled at me! but that was before he tried to destroy my life.

even words hurts deeply sometimes.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0