Norrlänningar.

SKVALLER + GREYS!

Happ, Gunnar strävar efter att detta ska bli en skvaller blogg..
japp, har lite skvaller, gunnar har sagt till mig att han hoppas att en
get kommer och v-tar honom i röven.

Och jag har ingen aning hur det står till mellan E och F, men helt najs
kan jag tänka mig, love is in the air! ^^,
Och ja dom två är riktiga små turturduvor, och ohja..

Och ja, sittplats biljetterna till a-lagets matcher kommer att kosta 150kr
och det är en massa pengar det, eller ja blir 600 om man ska se alla 4.
Med tanke på att det endast är fyra, så jag och nå andra ska nog ha stå-
plats. Men jag funderade på att köpa sitt sista matchen mot Troja ifall
alla andra matcher gått finemang! Btw, A-laget spelade inte idag som alla
sa till mig, så glöm det där ena.. Det var 21 dom spelar mot Troja!
lycka till!

Och bläh, biologi prov imorgon känner mig helt sick..

haha OM! Vem ignorerar det bäst? haha

något på hjärtat?
Postat av: +G

"strävar efter" din blogg suger. gå och dö.
TÖNT. ;')

2008-03-19 @ 20:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0