Nytt inlägg.

Hej kära bloggläsare:)
Just nu sitter jag här och tar det lugnt.. Eller nja är inte så
lugn faktiskt, och försöker inte heller vara lugn, naaj för då måste
jag anstränga mig så mycket. Haha jag läste vissa bloggar nyss
bland annat "Josses" och Tobias, fyfan vad man får skratta för
jag menar dom skriver så sjukt roligt så det inte är sant, jag tror
jag ska dö varje gång av en skratt attack när jag läser deras
bloggar, varning! Haha "Action eller aktion" Hur mycket kostar Du?
HAHAHAHA, vad roligt. Okej jag kanske har sjuk humor men när
man väl läser så kan man inte sluta, och när man väl börjar läsa
får man behålla sitt goda skratt från början till slutet, haha.

Mmm, alltså min hjärna har vaknat ur sin dvala, eller helt enkelt
återuppstått. Jag tror marsianerna gav tillbaka min hjärna när de
insåg att jag inte fungerar utan den. Fast nu har jag nästan lust att
begrava den igen, och jag är fortfarande sugen på att emigrera..
Åtminstone så borde mina fötter få göra det, för utan dem så kan
jag inte gå, typ.. Och ja jag har lust att gå, gå, gå och aldrig någonsin
stanna. I min vildaste fantasi gick jag till Afrika, levde enbart på
vatten och lite pengar, japp.. ibland skenar fantasin verkligen iväg,
och drömmarna spelar ett spratt..
Jag skulle gärna sitta tillsammans med Scar från Lejonkungen
och försöka komma på en monolog till en pjäs. Och aww,
Lejonkungen får mig att tänka på Björn Gustafsson som är bland
de sötaste människorna på vår jord. Han kan det här, han kommer
ju knappt ut från white room ;--->
Iaf, i framtiden ser jag Erica... som en brat, och hon hänger på white
room! Faktiskt, det skulle vara något, hahaha.
Mmm idag har jag och Marie hejat på Ravens, okej inte för att det
ens har med verkliga livet o göra, men vi har ändå hejat säger vi ^^,
duktigt va!
Vad gör man hellre? Sitter i en kungatron och lyssnar på jobbig
propaganda eller ligger i en säng i ett palats tilllsammans med
butlern? Japp säg det du, nja inte så troligt att något av det där lär
ske för min del, sitter ju somsagt i en vanlig liten villa i en tråkig
stad, i Marielund och skriver i min blogg, om mina vildaste fantasier.

Du går ut ut ditt rum och märker att du av någon anledning plötsligt
står naken utanför en Ica butik och säljer trisslotter.

hejdå

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0