Oh boy...

Just nu: Takida - Curly Sue

Hömm, det får en och tänka på när man var på LK när Takida var där.
Mmm, jag vill vara ung förevigt aldrig någonsin bli äldre, eller jo jag vill vara
typ mellan 21-25 och stanna där forever. Skulle vara najs och leva förevigt
sådär och inte åldras, för det är tråkigt.

Och jag har bestämt mig att jag ska göra en beställning nu någondag, och så
ska jag dra iväg och köpa ett par skor sen någon dag också, + hudvårdsprodukter!
För det är bara ett måste just nu, ja. Och jag upptäckte just att mina parents hade
köpt fika till mig, haha så åh mums måste få i mig det nångång här när jag orkar.
Men nu ska jag kila! Hejdå.

p.s han är bara alldeles för sweet!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0