one in a million

God kväll kära bloggläsare.
Jag har inte så mycket att dela med mig av idag nej.

Ska nog ta och skriva lite om denna dag, har inte hänt så speciellt mycket, inget intressant
iaf, förutom matchen jag såg, eller ja alla intresserar ju inte sig av sådant men det gör iaf jag, haha.
Efter att jag städat mitt rum helt klart gjorde jag något som kunde ha vart helt omöjligt, jag började att söka efter
en cd-skiva en bränd, och det finns tusentals, men nu en speciell med speciella låtar som jag inte kan få tag på någonstans, så ja letade runt i huset, lyssnade igenom jätte många skivor osv, men så kom jag på att den fortfarande var inne i min andra databurk som är inne i mitt skåp, japp. tog ut burken och la in strömkabeln och så fick jag skivan, och mitt minne svek inte mig denna gång iaf. Sedan drog jag iväg till kuben med Sofia, Mathilda och Erica för att kolla Asplöven-Piteå (b-juniorerna) Och Asplöven vann, och det var superduper bra det.
Satt där med Emmy och Ida osv, mjao. Efter det promenerade jag hem, och så satt jag hemma, men så drog jag ut med T och Z, yeah vad härligt. Sen stannade jag ute ytterligare en stund med Aya, busade lite med henne och så, och nu sitter jag här hemma men ska snart dra iväg, så ha det bra :) och ha en trevlig lördagskväll!

perfamannen p52 haha jag skojar.

hey sexy! ah, hottie

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0