Onsdag, lovely.

Godmorgon mina damer och herrar! :)
Idag spelar Asplöven sin tredje match i kvalserien, okej visst sin första
hemmamatch och det är mot Boisen, nejmen Mariestad ja. Och jag hoppas
verkligen att Asplöven vinner och att allt går bra för dem idag, all lycka med
dem. Så det blir att dra och titta på matchen tillsammans med..(?) sötnosarna.
Japp, och jag ska skrika tills jag blir så hes så att jag inte får fram ett endaste
pip nejmen, seriöst det ska bli skoj och kolla matchen. På Lördag spelas deras
andra hemmamatch så det blir väll och se den med. Jo hursomhelst, vi har
ståplatser men det kvittar för det är skojsigt och stå måste jag då säga, haha.
Jobbigt och sitta på något sätt, nå hursomhelst..

Idag vaknade jag nångång, har städat mitt rum ätit frukost och sånt där, fixat mig
lite smått, är klar snart. N skickade mig ett sms på morgonen och vi ska dra till
ikano om en stund, ska skriva klart detta inlägg, och fixa mig klart
sen drar vi iväg, japp för vi planerade igår att vi sku dra nångång, så messade n
och fråga om vi skulle hitta på något och då föreslog jag såklart ikano, haha.
Mmm, och det är lite synd att det inte är lika underbart väder som igår, men det gör
ingenting än så länge är detta en alldeles för underbar dag (y)
Lycka till Asplöven!

Nu ska jag fixa mig klart och det, men japp, ha det bra iaf.
Klottrar senare, och ja somsagt ska jag ju såklart klottra hit hur matchen gick eftersom
att det blir skoj och läsa det sen när jag är gammal och så. Pusshej:)

Han är söt!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0