PÅSKMUST!

Halloj:)
Jag börjar faktiskt bli rätt trött redan vilket säkert beror på att
jag vaknade rätt tidigt idag, yeo. Fast ah, jag har lust att glo
nå på tv eller någonting, ska se vad det finns för bra och ja.
Sen ska jag väll lägga mig, japp..
Oh vet ni vad, jag längtar tills N och E kommer hem, jajamen.
För då jävlar, nejmen okej det låter som om jag planerar ngt
riktigt elakt här, men nej har nämligen bra, roliga och sådär
allmänt kingiga planer! (y) tummen upp, säger jag bara!!
Mmmm, kom hem nångång, och jaaa. Och så ska jag ta och
bli frisk för jag har 'looooovat' o vara frisk när ni är hemma.

Jepp, sen måste jag börja ta tag i vissa saker här, jag brukar
faktiskt alltid ligga på fenesidan, nejmen alltså  latsidan för
jaappp. Okej, det är loooov (H) maha mahaa!

Och morrr usch fy bläää!
Jag önskar faktiskt ibland att jag kunde spola tillbaka tiden,
ett par dagar, okej ett par många dagar, haha fint jag skrev men
ett tag bakåt åtminstone, till såna där speicella dagar ^^,
för då skulle jag liksom ha gjort allt på ett så annorlunda sätt, men
jaaa, jag får ingen ny chans direkt.. finns inga sådanna chanser
nej, fyyyyfarao.
Och så önskar jag ibland att jag då en gång inte liksom hade
accepterat vissa saker.. och så önskar jag även att jag liksom aldrig
hade sagt vissa saker o sånt där, am,  mår bara illa när jag tänker
på det för det är too bad ;s phatetic!
Herrejösses, varför kan man inte spola tillbaka tiden? Varför?
Jag vill, jag vill, jag vill... För jag tkr inte om hur saker&ting är just
nu, och jag tkr inte om att ha det på det viset.. Nej, för då trivs jag
inte riktigt bra och det är (n) botten helt enkelt... Alltså jösses, ibland
önskar jag det fanns chanser och gottgöra saker.
Förlåt! menmen, det är väll bara o försöka move on o glömma..

Ha det bra :) 'sweetkid, I adore you.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0