Scrubs + Sömn

Godmorgon:)
Morgonpigg eller någonting, nja har vaknat iaf rätt så
tidigt idag trots att det är lov. Men jag är ju ändå as pigg
så det gör ingenting för min del.. Hann faktiskt inte se båda
Scrubs avsnitten igår, jag somnade efter den första och
så vaknade jag typ halv ett eller senare och så la jag mig igen.
Beklagligt att jag missade för det är faktiskt roligt att glo på det,
och första avsnittet var ju bara för bra, haha. Nåja..

Det är ganska fint väder ute, det snöar ju lite men ändå (y)
Jag har lust att dra ut, min hals är mkt bättre nu och det ser
iaf lovande ut.. Jaopp, Om vädret håller i sig drar jag nog ut
sen på en stund.. Ha det bra ;D

image86

något på hjärtat?
Postat av: Emilie

Känner mig också duktig som vaknade tidigt idag :D Dock kommer jag nog att decka på påskmiddagen bara för det..

2008-03-21 @ 10:37:03
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Emilie

Ja det är sant :) Man vill ju hinna med att göra så mkt som möjligt..

2008-03-21 @ 11:29:17
URL: http://emiliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0