Speakers.

Halloj.
Jag hade lite feber, och as ont i halsen har jag..
för att inte tala om att jag har ont i öronen så ska jag pallra mig iväg till
skolan, jag ska inte ha feber imorgon, nejnej det är bara tre dagar kvar
och jag ska inte behöva missa.. HAHA, skolan är viktig för min del..
Nejmen allvarligt talat så är den viktig och japp, orkar ej missa sådär..
Ska försöka hålla mig 'frisk' så länge som möjligt..

Jag ser fram emot påsklovet... Och jag ser fram emot lite vadsomhelst.
Och ja, jag vill prata i telefon! men nu ska jag plugga, för hade jag en
måste-lista så skulle det stå överst, eller ja bredvid nr 1-10, alltså bredvid
alla så att jag sku liksom få in det i skallen, blöö.
Jag är slö men de är nog för att jag håller på att insjukna, haha.
Godnatt:)



Jag vill även tillägga att han är riktigt hot, en riktig sexbomb! :)



Aya.
image66


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0