There is no fact

Hello:)
Kom hem här för en liten stund sen, slutade redan klockan 12.
Och det var ju eftersom att vi hade friluftsdag i Riekkola.. Japp
på vägen dit så tänkte vi sno S och deras skotrar för att det var så
jobbigt att gå för att det var så j----vla varmt och för att de såg så
frestande ut när dom stod på bakgården, elr ja, vi tänkte flytta skyddet
på någonting så de sku se ut som att den ena var kvar, smart va!
Fast iofs hade vi inte så långt kvar vi var ju nästan framme redan då
men ändå, haha.
Sen kom mam och hämtade mig därifrån, ja och så åkte vi iväg
till affären, o ja apoteket vilket jag absolut ville, och så köpte jag
Mucoangin så nja, får se hur det blir med halsen/örat..

Planer till nästa vecka så jag orkar ej ligga sjuk hemma iaf,
och vill helst klara av morgondagen i skolan.. Ha det bra!

något på hjärtat?
Postat av: i t a l i e n a

hur kan det komma sig att datum-stämpeln visar 20:e Mars 01:59? :P

2008-03-19 @ 13:15:15
URL: http://italiena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0