these feelings wont go away.

this hurts deeper than i thought it did..
haha jajamen, vissa kanske tar lättare åt sig, vissa kanske är känsligare än andra men ändå, och nej det var inte det som fick mig att reagera, det var det du själv inte kunde inse att du gjort.

helo my dear!
sitter här och tar det lugnt, idag har jag?...
varit till ica-maxi med erica, sofia och tomppe. var och köpte kyckligsallad, så man har käkat det, säger bara yummu det var svin gott! vad mer..
jag vaknade av något helt underligt, jag trodde att jag hörde någonting konstigt, men haha nej, jag måste nog ha drömt eller något, för det var typ sviiiin tyst, alldeles för tyst när jag vaknade, så tyst så att jag nästan kunde ha trott att jag hade varit död ifall jag inte hört de otroligt tysta ljud, nästan ljudlösa ljud som kom från utsidan av mitt fönster. Jag steg upp, irrade runt i huset, åt min frukost och fixade mig. Sen satt jag ju såklart vid dumburken en stund, och så drog jag från datan. Sen så just ja, så fråga sofia om jag sku med till ica och ja somsagt så följde jag med dem..

Sen blev jag svin sugen på att se hajar som hajar, det är inte så jätte överdrivet länge sedan jag såg den sist, men ett bra tag sen iaf, haha. Och den är typ ganska tuff, eller skojsig. En film, som gjord för min smak. HAHAHA.
Sofia och Erica stannade på kuben och kollade u14's träning, tomppe drog ju till ikea och jag drog iväg hem, när jag kom hem var typ ingen sån där superduperrolig människa inne, men så loggade nora in, så jag satt o skrev med henne, o typ en halvtimme efter loggade erica in, hurra!
så då började alla sociala människor flockas på msn, sen typ tomppe o sorbas osv. hela köret.
japp, o nu frågade tomppe just mig, när vi ska dra till backen så jag får väll se om det bär av dit? för det har ju varit skitväder, eller ja, snöat osv, och det är inte så skojsigt! men jao, vi ser! hejdå ;) med kärlek! och massor av kärlek!


it ain't getting any better, that made it only worse.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0