Vem är du?

Det är härligt att basta

Halloj.. Lördag kväll och jag torkar ut av tråk, nej inte
direkt men jag skulle kunna göra det, ska kolla film här
snart och det är king (y)

Jösses hursomhelst.. Jag kunde inte sluta tänka på de
där männen, som tagna ur någon film. Jag menar.. Jösses
om en människa skulle ta någon efter utseende så skulle
någon kvinna kunna dumpa sin hunk för någon av dem. Ja!
Nejmen såhär ligget det till, det stör mig att jag aldrig sett dem
i en film, för dom hör hemma i filmernas värld!!!

Och ja, jag tycker det är dags för mitt hjärta o söka asyl till
något annat land.. För åh, vissa saker är så komplicerade och du
är alldeles för söt, och jag kan inte få honom ur tankarna, så mitt
hjärta skulle gärna få ta semester, så att den inte brister av att behöva
slå tusentals volter varje gång då jag ser honom.
Ja precis, den behöver också vila.. Och då har vi ju detta lov, mm
underbart. Ja, jag skulle faktiskt vilja infinna mig på ett palats någonstans
i Egypten just nu tillsammans med Aladdin, eller med mäktigare
människor, skulle passa mig fint, och så skulle jag vräka i mig en massa
vindruvor (helst lila) och så skulle jag dricka en massa vin tills jag
målade den fina gången in till palatset.. Utan att riktigt bry mig..
Det är så att jag nästan drunknar i pandornas demonstrationer när dom
paraderar förbi mitt fönster..
Jag tror faktiskt jag borde emigrera till Etiopien då mitt liv här i Haparanda
är sådär knöligt men kuligt, men alltså bara för att få semester..
Jag skulle kunna bygga upp ett liv tillsammans med Afrikanerna,
sälja armband eller någonting för att fördriva min tid..

Japp, jag har faktiskt mina tankar på att emigrera helt seriöst..
Okej, det är min vilda fantasi som spelar ett spratt, för så stor chans är det
inte att jag infinner mig i Egypten tillsammans med ja gud vet vilka,
eller lever ett liv i Afrika och dansar hula-hula med kvinnorna.
Japp, det är mer sannolikt att munkar kommer tillsammans med
Abbedissan till mitt hem för att erövra min familj eller bara för att tala
om för mig att jag endast kommer så långt som till Finland när det
kommer till att handla om det verkliga livet..  För jag tror ju dock inte heller
att mina 'drömmar' slår in, lika sannolikt som att marsmänniskorna ska
komma på natten och stjäla min hunds ögon för att se jorden, från
hennes ögon. Äsch skitsamma..
Så jag ska faktiskt lugna ner mig nu, hejdå! :)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0