won't be held it.

i'm gonna take a vacation to forget him



Hej, idag började vi vanlig tid, japp med matte, jobbigt på en måndag morgon,
men det vi håller på med är as lätt känns det som så det var ganska chill!
Hade somsagt syslöjd, och nu har jag strykt bröstvecken, och dom dära där bak.
Sydde ihop infodringen så japp, ska sy fast den i klänningen sen när jag sytt ihop
sidorna vilket jag ska göra nästa gång. Och ja, sen är det mesta klart.
Om jag inte ska lägga sen en hel infodring fast i ena infodringens nedredel.

Mjo, nja mer har jag inte och säga.. Ska väll plugga idag och nå..
Endast tis,ons,halva tors skola sen får vi lov! Och Onsdag, japp då har vi
friluftsdag.

Maybe he complains, one another time.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0