you brought my life back.

God eftermiddag!
Nyss sysselsatte jag mig med att sitta och klistra!
Har nämnligen ett nytt fotoalbum, så jag ska fixa till den, försöker komma på lite idér på hur jag ska göra med den.
Hursomhelst varlde jag ett gammeldagsigt fotografi som föreställer mig och Ronja, jag tror det var Ronjas första sommar, som första bilden. Alltså på den där Malin sidan, eller hursomhelst ja om ni hajar vad jag menar.
Jag hann bara med att klistra tre bilder, var inte så kreativ av mig.
Nejmen det tar ju ett tag att fixa, och fundera och skriva och sånt där, få dem att komma sådär rätt.
Ska fortsätta någon dag, idag klistrade jag endast in bilder på mig tillsammans med Ronja.
Japp, om ett tag bär det av till kuben och glo hockey med Sofia och Erica, trevligt värre.
Ha det bra!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0