You took me all wrong!

Neeh, nu måste jag skriva igen.
Kom in här för en liten stund sen, fyfan vad skönt väder det
är ute, maha maha, fast det började bli kallt efter typ en timma.
Jamenvisst, ska nog ta och dra ut sen igen senare, men jao
får väll se.. Vill hålla mig frisk, eller jag är smått sjuk, håller på
att bli frisk nu så ja. Det är så härligt med påsklov måste jag då
säga, det passar värsta perfa och ha det nu! Ja, fast jag längtar
som attan till skolavslutningen, till sommarlovet och oh allt sånt
där najsigt! (y) Ge mig sommar, det är ett måste (!)
Jag börjar faktiskt bli en aning less på vintern/våren, nog för att
dessa tider ät mkt varmare, och jaa! SUNSHINE!

Och japp, jag är fortfarande irriterad och det irriterar mig ännu
mer när jag inte kan sluta vara det, haha. Nog för att jag är
glad och så, men tanken irriterar mig om ni hajar, jamen äsch..
Haha nu ska jag sluta svamla, eller jaopp.. Har iaf plattat mitt
hår, alltså det var sådär lockigtruffsigttrollungehår, så japp för att
se ordentligt hur färgen blev var jag tvungen och platta det så att
jag inte ser ut som väääärsta peikko, iaf.
Ska nog ta och kila iväg nu och försöka hitta på någonting, alltså
jag blir galen har sådan lust o dra ut igen, men jag loovar och svär
då får jag säkert ont i örat/halsen igen, för jag fick såna där
'varningar' när jag var ute nyss, haha, nejmen började kännas sådär
konstigt igen så jaopp. Men åååh, ha det bra sötnosar!
Glad Påsk! :)

don't take anyone for granted.


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0