Your words make me whole again

he's handsome.
God morgon alla människor. Jag vaknade här för en stund sen, jätte skönt att för en gångs skull få sova lite längre än vad jag brukar, för jag brukar typ vara morgonpigg ibland, eller så brukar jag få spasmer i benen om jag inte stiger upp, haha. Idag är det den 2 Mars, vilket betyder två månader för mig, vilket jag är ganska så stolt över.
Jag hade glömt bort att jag hade varit utan i ett och ett halvt år den 23 februari, jag hade glömt bort det totalt, först nu när jag insåg att det gått två månader sen jag slutade med vissa sysslor, insåg jag att det gått mer än ett och ett halvt år sen jag slutade att röka, eller sen jag tog mitt sista bloss elr vad jag nu ska säga.
Hursomhelst, idag kommer sis & her family hit.

Jag pallade att se hela filmen igår natt, jag somnade inte och det är jag stolt över! Eftersom att jag vanligtvis brukar somna till filmer om det är natt + ifall jag ligger i min säng. Men nej, jag hade typ tur! Haha.
Nu ska jag iaf börja fixa mig och det där, känner mig lite smått hungrig. Jag vet detta är dåligt, för då hoppar jag över frukosten, elr min frukost blir typ då när det redan t.o.m skulle ha varit lunch, elr vadfan man nu säger.
Ha det så bra, med kärlek!

boy, you could be my knight in shining armour.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0