you're so naive.

javisst kan jag bete mig lite smått drygt, men inte mot alla, och inte mot okända, nya elr nå, men mot vissa men då har jag väll alltid egentligen en anledning, och ja, jag har vart lite tjurfitta, drog en erica!
men du irriterar mig verkligen, elr vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men jösses mår nästan illa av att se dig (?) helt sick feeling seriöst, så vare inte då, men nu känns det... nja vet varken bu och bä. usch har haft en sådan konstig känsla nu ett tag och fyfan helt jobbigt och på tal om det, för att inte tala om mina otroligt wierdo känslor jag har, och vad jag känner för (?) jisses, usch jag vill bara liksom end up saker och ting.
du är så sjuk, javisst du sa att alla förändras, men du är tamejfan helt konstig, jösses jag är nog bara inte redo med så drastiska förändringar, men whatever? jag ska nog sluta bry mig, alltså ge upp.
hursomhelst, finns inga chansen, och det är väll helt okej för min del, javisst.

i must quit, you.


hej, varför kom du ens in i mitt liv, aaaah jag får spasmer, jag vill glömma, vetni, jag vill sluta drömma det med, alltså inte såna här drömmar jag har på natten, utan andra drömmar, ja ni hajar. fyfan usch och ja, vet inte riktigt vad jag ska säga, men du suger, ja verkligen, jösses dra, out of my life, precis, lika snabbt som du dök upp.
jag såg en soetpojke idag.


vet ni? jag har just kommit fram till lite saker..
hahah, jag vet jag vet! den perfekta mannen i ens liv, jösses jag har mina aningar.
elr jösses skriver lite galet, men JAG VET! alltså en perfekt man, alltså ruskig mr.dreamy!
aaaaah, handsomehandsome.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0