annoying!

hejhallå!
idag vaknade jag rätt tidigt, jo satt inne och glodde
film, hmm någon minns ej vilken någon jag sett
tidigare iaf, nu kom jag på, lovewrecked kollade jag!
Jooo, sen satt jag ute en stund, o under den stunden
när jag satt ute för att få frisk luft o läsa så brände jag
mig, sick jo jag vet. men fick färg jo (!)
sen kom även mam och pap hem, de hade vart i kalix
så ja, tindra kom även hit, sen var vi ute med mam och
tindra runt här i marielund, med ayabaja, fick för mig att
checka blåkulla, så vi drog dit en stund och så, sen åkte
vi till stadi och cw, jepp!

Sen kom jag hem drog ut med tomppe till kuben, där alla
andra flicks var, sen drog vi vidare till ica där jag bland annat
träffade Tia, och ja vad mer. Drog tillbaka till kuben, sedan
hem till tomppe, satt där sen kom även nora dit, o hans bror
och hans polare, mja dom var inte lite borta då, nå roligt hade
vi, sen spelade folket nå spel och sånt där (!)
Aa, och min vovvsing är sjuk. Nåväl annars har min dag vart helt
mysig, jo jag såg en riktigt snygging idag när jag var i farten med
sofia och mattiw, haha. well inte ofta man ser en sådan snygging,
intressant fakta jag vet (!)


hejdå!


något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0