dance with me!

halloj!
sitter här och tar det lugnt, kollade på 7th heaven
nyss! ska nog ta och se g.g nu eller något, bara chilla!
känns skönt när vi inte har något att plugga till nåmer,
eller jo men inte nu dvs! dagen började med syslöjd,
fick ihop en kjol och lite smycken, typ några par örhängen.
Alltid roligt att hålla på med sånt, man ser ju fram emot
måndagen, om vi nu har nå syis då. Nå ja eller sista
tiden spenderade jag och Hanna tiden med att tillverka
smycken somsagt och ja det var mycket trevligt.
Sen hade vi Svenska -prov! Vilket gick (?) bra hoppas jag
iaf, haha. hade även so, ska göra fördjupningsarbeten,
ska bli 'roligt', nejmen det är faktiskt intressant sen..

och ja vad mer? snart klar med massa uppg, och det
känns skönt, nu ska jag lägga ner massor med tid på
fördjupningsarbetet -okej jag ska försöka hålla mig till
dessa ord iaf! haha!
Ska även ta och glo på one tree hill senare, nå jo..
Imorgon åker S,T,E&K till Rokua, hjälpledarna somsagt.
Ha det skoj där, vi kommer sakna er! Och det kommer
vara tyyyyst.


Nåväl, nu ska jag avrunda. Ha det bra, Pusshejdå!

lovely!
image228

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0