I feel you in my heart.

Hejhallå:)
Mja kan väll skriva lite kortfattat om denna dag..
Satt hemma och segade, fick för mig att hitta på någonting..
Har nämligen haft ett big prob i några dagar.. På ena sidan
av magen så har jag haft ont, och det strålar mot ryggen så
det är jätte jobbigt, speciellt vissa rörelser och när man sitter
i en viss ställning t.ex.. Nå hursomhelst.. Så bestämde jag mig
för att komma ut i den friska luften, var varmare än vanligtvis idag,
typ +12 eller något sådant, frågade om nora sku med ut, sen
kom hon förbi och så träffade vi en hel massa peeps och drog
till ica för att köpa smått&gott, och jo där såg jag en riktig hottie.
Maw, åh vad han är :') haha.

Nåväl, snart är det helg igen och det ska bli riktigt skönt, har
vart så trött de senaste dagarna, mja sitter uppe längre men ändå.
Som tur är så är allt helt chill just nu:) Nåväl ska avrunda.
På återseende, ha det bra, pusshejdå:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0