I fly'oh

snart är det dags för slutet av ännu ett kapitel.

godkväll:)
jag kom just på att jag även kan kladda ner några ovettiga
ord hit idag, innan jag lägger mig. Jag lägger ju mig rätt tidigt
nuförtiden, haha men det är skööönt och få sova länge, längre
iaf. Helgerna är undantag, fast inte för att jag ska sova ännu nej.

Idag har jag, vart i skolan från en början såklart, jag är nästan klar
med mitt fördjupningsarbete, äntligen! Har ännu analysen klar, och
jag har ju liksom ändå fått fram en hel del saker som överensstämmer
med olika saker och, och, och.. Jag har därför även kunnat dra vissa
slutsatser med hjälp av fakta osv och det är bra (!)
Inga förhastade slutsatser iaf.. Hursomhelst så  har jag även hunnit
med att vara till ica och öb med folket, har även suttit och pratat med
nora och erica lite om outfits till avsl elr ja ditåt iaf.. Och om en hel del
andra saker med Sofia och Matti. Hursomhelst ska mitt hår bli en aning
ljusare, eller jag ska få det att se liiiite ljusare ut :)
haha, och jag hann även med att fylla på mitt kort idag, eller nog för
att mamsen gjorde det och det var ju ett plus för jag låg back gaaaanska
mycket, så nu kan jag kosta på mig och slööösa en hel del under dessa
två månader, brava! Smsen väller även över, man blir nästan skrajjsen.

Nu ska jag göra lite stuffs och sedan ska jag nog lägga mig och
läsa, joo läser en intressant bok faktiskt, haha. Ha det bra!
På återseende:)

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0