I have a dream

Hallojhalloj!
Har vaknat rätt tidigt eller ja inte så rätt men tidigt iaf haha,
har hunnit med att fixa lite på  bloggen men är dock icke klar,
måste ju även hitta en sån där bakgrunsbild japp eller vad
det nu än är för nu har jag någon med krumelurer som
definitivt skall bort därifrån framöver.

Har även funderat på att ta och städa i min garderob lite iaf,
rensa och sådär japp, skulle vara på tiden, eller gjorde det
rätt nyligen men var icke så petig då haha!
Men det ska jag nog ta och göra, sen ska jag ta och fördjupa
mig i någonting, japp det ska jag (!)
Och gårdagen var trevlig och ja vad mer kan jag skriva hit,
finns inte direkt så mycket..
Jo det finns en person, som är så otroligt bra eller alla ni är
otroligt bra, men denna är så, mja speciell på ett annat sätt då,
ja ni hajar kanske hur jag menar haha, åw sweeto!

music in my <3'



lalalala, calgary!
image217



hehew, ottawa!
image218

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0