just a little more stupid

hejhallå bloggläsare, om jag nu har nå.
hahaha, har som inte varit så jätte aktiv heller
här på bloggen, alltså med att kika runt och sådär..
har som inte, vet inte riktigt bara inte orkat helt
enkelt, så nu ska jag iaf vara med aktiv här, haha!
För med sanningens ord så tycker jag ju egentligen
om att skriva här.. Dagarna bara flyter iväg, redan den
18 maj och allt, det snöar från och till i Haparanda
helt sjukt, dom hade även lovat snö till gbg vilket jag
tycker är ännu mer sjukt, men när man kollar typ i något
annat land, så är det inte stor skillnad, dvs Finland..
Även Canada har i vissa fall inte fått värsta sommaren
men det är iofs inte konstigt, haha vinterland okej dom
har säkert bättre än oss nu men iaf, sverige sverige.

Jag är somsagt less på det här landet, eller jo jag tycker
jo om Sverige mest av alla länder sådär, alltså sverige i mitt
hjärta, men jag menar.. Det är så tråkigt när det inte ens ska
komma någon riktig sommar t.ex! Och vad mer, jo händer
bara massa bullshit hela tiden och ja, nå sånt är livet iofs :)
Får räkna med en massa motgångar hela tiden, inget som
någon skulle föredra tror jag iaf.. Hursomhelst.. Idag vaknade
jag först vid halv ett tiden, icke bra malin för nu kan det bli
svårt o somna ikväll. På torsdag är det bara tre veckor kvar,
vad roligt.. Fast tiden går lite för snabbt ändå, vill hitta på en
massa med peepsen och allt möjligt nu under denna sista
tid, men även under sommarlovet såklart, för man ska ju inte
ta avstånd från varandra för att det är lov eller för att vi skiljs
åt eller ja ni hajar kanske vad jag menar, skriver lite vadsomhelst
hit just nu, haha. Jo och jag är ett fan av fb, nej inte direkt jag är
ett fan av j.t han är cool, och vet ni vad.. Sverige knep en fjärde
plats åtminstone, prapra pojkar! Och jag hoppas att Canada
skall vinna guld, guld, guld.. För de är såhär de ska va:
Canadas VM, Canadas GULD! Ikväll gäller det för dem, come
on boys, haha! Och vad mer kan jag säga, jo tkr iaf inte ryssarna
förtjänar guldet, dom spelade så fult igenom denna vm tycker
jag iaf, haha. Nåväl.. Har suttit och jobbat med svenskan en stund,
ska snart fortsätta lite smått.. Ska ju lämnas in på typ Onsdag, har
iaf blivit klar med engelskan och det är skönt, måste även lämna
in en uppgift till idrotten och så ska jag träna till läxförhöret jag har
på tisdag, sen är det väll inte så mycket mer, förutom fördjupnins-
arbetet som vi har nästa vecka, eller som ska lämnas in då.

Och ja vad mer har jag och skriva..
Kommer inte på något sådär speciellt just nu förutom att..
robert nilsson är king och snygg och ja allt möjligt, haha jag vet
det kanske inte intresserar mig så mycket, men jag kanske kommer
själv tycka det är intressant och läsa detta i framtiden eftersom att
det är skrivet av mina egna fingrar, haha jajamen det ska bli ganska
så skoj för jag kommer ju att glömma bort dessa detaljer, just det!
Nåväl.. Jag hoppas bara Canada tar guldet.. Och musik är king och ja.
En vacker dag skall jag även flytta dit, ja en vacker dag skall jag göra
det, haha känns lite konstigt och tänka såhär eftersom att alla vänner
är här, och om jag har vänner då så är dom här, vilket jag förhoppnings-
vis har, och min familj och andra kära haha, och så flyttar man till ett
vildt främmande land, utan nå connections, nej jag ska skapa ett helt
nätverk där i framtiden så jag har någon och vända mig till, smart
tänkt jo, men det återstår och se i framtiden hur det skall gå, men dit
ska jag absolut! Nu ska jag avrunda..

Ha det bra, på återseende.
Pusshejdå!

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0