maybe another year (?)

fanns det någonsin en chans?


halloj kära bloggläsare, mitt andra eller tredje inlägg
för idag, nuförtiden är jag snålare eller helt enkelt mer
oaktiv här, jag har haft feber idag av något skäl, har typ
fått något nu, nejmen har jätte ont i huvudet, ögonen,
känner mig seg och så är det dethär med allergin som
tar alla krafter ur min kropp seriöst, man blir helt slut.
jag kikade in tidigare på jofamas kollektion av skinnjackor
och jag fann min jacka där, eller typ en liknande iaf!

 typ en sådan (?) men svart då.

Ja vad mer, jo jag har kollat juno igår och joo jag tittade
på Hairspray, har ännu tänkt se nå filmer jag redan sett
typ Crash och På andra sidan häcken, men sen ska jag
även se 27 dresses och 21 (!) haha så för min del blir det
o nöta filmer, japp, okej inte alla nu på en och samma gång
eller ja sådär efter varann, med mellanrum såklart.
Måste även se ratatouille en gång till, haha. Och jo livet är
orättvist, läste en blogg nyligen.. En tjej som jag hade kontakt
med förr, elr lite iaf, så hennes blogg och ja jag måste säga
att livet är så orättvist, världen är orättvis när den ska ta något
vi älskar så oerhört mycket ifrån oss! varför?

har även vart i kukkola en sväng, och jo käkat glass, mums
vad gott, och det smakar sådär extra bra när jag känner mig så
hängig, haha. var även en sväng till stranden, dom hade tänt
brasan eftersom att dom aldrig fick den o brinna igår, haha.
Och ja sen har jag väll inte så jätte mycket och skriva nåmer, eller
joo, jag satt som i bilen idag och funderade på kärleksliv, haha.
Jo jag är ung, men iaf, först sa jag att alla är idioter, men 2 sekunder
efter det ångrar jag mina ord absolut! För det finns så bra
människor, så otroligt bra och snälla och ja helt speciella.
Sen började jag funderade över hur dum jag en gång i tiden var,
japp väldigt dum, orkar ej skriva ned varför jag var dum här iaf, hehe!


satt även och hade min frågestund om hur jag ska få tillstånd till
att flytta till ett annat land, eftersom att jag vill flytta till ett annat land
och tänker göra det under mina vuxna dagar, om min framtid ser
nog ljus ut såklart, vilket jag hoppas. Så ja, det är något jag verkligen
vill, absolut! jag vill det så mycket. Och jag har hittat otroligt skön
musik, sådär jätte mega bra, kan ej sluta lyssna, spece musik men
det väcker sånahär, vill-saker till liv, haha!
Jag hoppas att jag fortfarande sitter här om några år med denna
blogg kvar läser dessa inlägg, befinner mig i ett annat land och ja
bloggar därifrån, haha!

Regina!
image205

   
1. Calgary, 2. Montreal, 3. Montreal, 4. Charlottetown

Calgary!
image211



något på hjärtat?
Postat av: Anonym

jag har ooooogså en sån fast min är brunis

2008-05-02 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0