my baby's crazy!

hello my dear!

har kollat några avsnitt av one tree hill, eller jo
nämligen avsnitt 5&6 av säsong 5 dvs!
har missat dem två tidigare och avsnitt 7, så
det kändes dumt och hoppa in i avsnitt åtta! joo
jag ska beställa fjärde säsongen, boxen och
femte, till min finfina samling! har även kollat hockey!
2-1, Schweiv leder mot Sverige somsagt.
Heja sverige!
Jo vad mer, jo han den där ena canadensaren
hoppas jag ska spela under nästa match jo elr ja iofs.
Spännande o se va han har o komma med!
Har även slängt iväg lite kläder nu, fr mina garderober.
men har även ökat med lite nya plagg dit in idag!
nu ska jag kila iväg, hejdå!


from yesterdays it's coming



något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0