Skogshallon!

Ja precis, Ramlösa - Skogshallon..
Mm, nami, jag har kärat ner mig i den drickan!
Det är så gott, smakar så bra (y)

Under kvällen var jag till ica med sofia, erica
och nora för att köpa lite karra inför hockeyn, och
där stod skogshallonflaskan, haha fick lust, var ju
länge sen och nu är jag fast, kär och ja, så gott.

Men vidare till matchen..
Finländarna förlorade mot ryssarna..
That's life, det var all info jag hade och komma med
om den matchen. Well det var ju inget som direkt förvånar
en.. Drog ut med Tomppe och Sofia, där kommer drös
me folks, och skriker suomi, och visar fuck you till oss, sexy!
Drar hem, matchen börjar..
Först och främst.. Canada-Sverige..
Canada gör första målet (?) 1-0 Sverige kvitterar till 1-1..
Sverige tar ledningen med 1-2 ALLTSÅ SOM JO 2-1..
Det blir 2-2 tillslut.. 3-2 till canoch så 3-3 och så 4-3 till
can, och så 5-3, närmar sig slutet, så blir de 5-4 och ja så
förblir det, Sverige förlorade och kommer att möta Finland
i bronsmatchen. Voide (!) Blir ändå och se en swe-fin match.

Nu ska jag ladda upp bilder, btw. Dom fick byta målvakt där..
Mikael Tellqvist, hursomhelst så släppte han inte in nå pucks
även om jag nu inte heller stod där så länge, men han var väldigt
bra av sig, smidig och alert, haha nejmen kvick som fan, han var
typ hyperaktiv, borde ha testat med att byta ut litelitelitelite tidigare
bara.. Så nu har alla tre stått under hockey vm 08! Nu pics..

Henrik Lundqvist, kungen hursomhelst! :)
image239

Tjey, Mikael Tellqvist han är bra, superbra!
image240

Kunde inte ha gjort de bättre, en braig en.. Ja och somsagt Stefan Liv!
image241

Och så har vi min storstorastörst idol Douglas Murray (!)
image242

Anton Strålman, målsprutarn idag, och braiga Kenny Jönsson!
image243

Nicklas Bäckström, han har gjoort king ifrån sig.
image244

Här har vi storstora idolen nr2 :) Mattias Weinhandl!
image245

woow, wargis!
image246
fredrik, warg, wargen! :)


Och resten av laget, Tre Kronor, Sverige, vadsomhelst, hursomhelst
det najsigaste laget, så säger jag bara big love ;*
Orkar ej ladda upp fler bilder.

något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0